wtorek, 21 grudnia 2021

na pomoc

Od momentu w którym Zygmunt Solorz sprzedał się Pis nie oglądam Polsatu . W programach informacyjnych Polsatu niemal ten sam kłamliwy przekaz który możemy zobaczyć w TVP !!! Po co wspierać propagandę władzy. Nie jest to marazm jak napisano. Ciężko opowiedzieć biedę komus kto jej nie zaznał. Ja zaznałam. Mama sama, dwójką małych dzieci. Ojciec pracujący na czarno, więc alimenty praktycznie zerowe. Mama inżynier w państwowym zakładzie zarabiała marne grosze. Mieszkanie w starej kamienicy dala gmina. Ruina. To nie jest tak, że da się etapami po 100zl miesięcznie remontować łazienkę. Patrzyłam na te rozpaczliwe próby mojej mamy, aby cokolwiek naprawić. Wszystko się sypało. Ileż ona pieniędzy w błoto wyrzuciła. Naprawiła np gniazdka, gdzie cała instalacja elektryczna byla do wymiany. Ciągle chwilówki w pracy. To jak ja dziś doceniam, że starcza do pierwsze to większość nie rozumie...Bardzo lubię oglądać ten program ,nieraz sama się popłacze z radości, ze są ludzie tak pomocni, ale gdy widzę u mamusi długie pomalowane paznokcie a pełno brudnych naczyń, brudna podłoga ,firany. To mam wątpliwości czy warto takim pomagać. Może być bieda ,ale w domu czysto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz